مستند من میترا نیستم

مستند من میترا نیستم

با سلام. این وبلاگ جهت اکران مجازی مستند " مـن میتـرا نیستـم " راه اندازی شده است. لطفا نقدها و نظرات خود پیرامون این اثر را ذیل پست ( دانلود مستند + تیزر ) مرقـوم فرموده و نیـز در صورت تمایـل در انتشـار ایـن محصـول فرهنگی کوشا باشید.

دانلود مستند:

با حجم تقریبی 380 مگابایات و کیفیت عالی(HD 720p)---- اینجا     یا     اینجا

با حجم تقریبی 160 مگابایت و کیفیت خوب (360p) -------- اینجا     یا     اینجا

دانلود تیزر:

با حجم تقریبی 10 مگابایات و کیفیت عالی(HD 720p)---- اینجا

با حجم تقریبی 5 مگابایت و کیفیت خوب (360p) --------- اینجا


سایر لینک ها:          آپارات          روشنگری            یوتیوب

نظرات  (۳۰)

بسیییییییییییاااار عالی
سلام 
لطفا لینک دانلود روی سرورهای دیگه هم بزارید
روی بیان باکس هم آپلود کنید 
پاسخ:
سلام. متاسفانه سرور بیان محدودیت داره.
بسیارجالب بود.
لعنت برمنافق
سلام علیکم 
بنده فایل مستتند رو در سایت شاتل لند آپلود کردم 
که این روزها به یکی از محبوب ترین سایت های آپلود ایران تبدیل شده است 
لطفا این لینک ها به بخش دانلود مستند اضافه کنید 

نسخه کیفیت عالی 
http://shatelland.com/upload/files/2d0c1224-c220-4308-b9ca-b94c39d1c39f 

نسخه کیفیت متوسط: 
http://shatelland.com/upload/files/28a9e5b6-26dd-4885-8007-91c76975f3fb
پاسخ:
سلام و عرض تشکر. اجرتون با خدا و خود شهید.
  استفاده شد.
سلام احسنت بر این شیر بانو قهرمانان واقعی اینها هستند و آفرین بر شما که دین خدارو اینطوری یاری میکنید
باسلام وئعای خیر...
صمیمانه ازشماتشکرمیکنم.اجرکم عندالله ان شاالله.
مرگ برمنافقین داخلی وخارجی لعنت الله علیهم اجمعین
سلام
خدا اجرتون بده ...
سلام من الان مستند رو دیدم از همه دست اندرکاران متشکر کاش میشد این قبیل برنامه ها رو در سطح کشور بیشتر پیاده کرد .
سلام
کتاب رو از کجا میتونم تهیه کنم....هرچی توی اینترنت میگردم...پیدا نمیشه... :(
پاسخ:
سلام. کتاب رو نشر شاهد به انتشار رسونده. پشت جلد کتاب این دو شماره بعنوان مرکز پخش درج شده:
تهران ----> 02166491851
قم -------> 02537830340
واقعا شهدا کی بودند؟
خدا خیرتون بده.
در طول دیدن مستند بغض گلوم رو گرفته و اشک مهلت نمی‌داد.
واقعا ممنون بابت این مستند زیبا
ممنون که چنین شخصیت خوب و گمنام رو معرف کردید من که اصلا اسمش رو تا حالا نشنیده بودم روحش شاد
تو اینستاگرامم حتما یه پست در موردش میذارم و تبلیغ این مستند رو میکنم
به خودتون هم پیشنهاد میکنم اگر میتونید یه پیچ اینستا در مورد این شهید بزرگوار بسازید تا افراد بیشتری با این چهره و مستندتون آشنا بشن
خیلی خیلی عالی بود
واقعا ممنونم
خیلی عالی است
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتیم.
  • سرباز گمنام
  • فقط میتونم بگم ما در مقابل ایشون هیچیم واقعا 
    اللهم الرزقنا شهادت 
    خواهر شهید تو مانند غواصی هستی که میتوانو ناجی و نجات دهنده ی کسانی باشی که در این زمانه ی غرق گناه در حال فرو رفتن بیشتر در گناهند 
    کمک کن 
    یا علی 
    سرباز گمنام 
    سلام.
    مستند بسیار خوبی بود.من چند بار اشک ریختم.خداوند ما را هم به جمع شهدا وارد کند.انشاالله.اللهم عجل لولیک الفرج...آمین یا رب العالمین
    پاسخ:
    سلام. الهی آمین...
    سلام شهدا کجا من کجا، آی شهدا تو رو خدا دست من رو هم بگیرید، با دیدن این مستند حس کردم به درد لای جرز هم نمیخورم واقعاً هیچم کمتر از هیچ.
    پاسخ:
    سلام. تشکر بابت تماشای اثر.
  • سیدمهدی :.
  • لعنت خدا بر منافقین...
    سلام خیلیییی شهید جالبی بود اصن منو شرمنده کرد ک با اینکه این همه سال عمر کردم ولی من هنوز پابند این خاکم و زینب ...
    فقط تو مستند اون یارو سخنرانه چرا داد میزد رو مخ من بود :/
    پاسخ:
    سلام. تشکر از توجهتون.
    سلام ...من دوروز است که باخانم شهیده زینب  کمایی آشناشده ام
    دیشب بادیدن عکس محجبه وخواندن زندگی نامه این شهید بزرگوار ساعتها گریه کردم واز خداوند میخواهم مرا بخاطر این بانو ودختر فرزانه ءایرانی حلال کند ومراببخشد وازگناهانم درگذرد ونذری کرده ام جهت شادی ورضایت  این خانم نازنین  که اگر براورده شود بازهم به وبلاگ ایشان سرمیزنم .کاش عاقبت کار من هم شهادت بشود ...خیلی وبلاگ زیبا وپرمحتوای بود .اجرکم عندالله .
    پاسخ:
    سلام. تشکر از توجهتون. خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه...
    سلام.این آدرس کانال  تلگرامی شهیده زینب کمایی هست::
    Shahide313@
    پاسخ:
    سلام. تشکر.
  • سرزمینم بهشت دخترکانم سرافراز
  • سلام خداقوت اگه میشه ابعاد دیگه زندگی شهید روهم برای الگو سازی نسل جوان تهیه ومستندسازی کنید. نوجوانان وجوانان ما نیاز به چنین الگوهای مناسبی دارند.
    پاسخ:
    سلام. دعا کنید لیاقت و توفیقش رو داشته باشیم.
  • آشنای دیرین
  • سلام اسم میترا چه ربطی به مستند داره؟
    اسمشون که زینب بوده
    پاسخ:
    سلام. با احترام، پاسخ سوالتون رو با تماشای مستند میتونید دریافت کنید. 
      باسلام .
    ازبانوی شهیده میخواهم فقط برایم دعا کنند .

    پاسخ:
    سلام. ان شاءالله همه‌مون مشمول نگاه شهدا باشیم.
    سلام واقعا ازتون ممنونم که این مستند رو ساختین خیلی خیلی ممنون اجرتون با امام حسین علیه السلام
    پاسخ:
    سلام. تشکر از لطفتون.
  • مجید مقدادی
  • سلام خدا رحمت کند همه شهیدان را مجموعه مستند را از سیما جمهوری اسلامی دیدم بسیار متاثر شدم خدالعنت منافقین را این نشان میدهد که این گروهک منحرف چقدر از دین فاصله داشتن که توانایی چادر بر سر کردن یک جوان 14 ساله راتامل نمی کردن
    پاسخ:
    سلام. سپاس از توجهتون به این اثر.
  • زهراهستم
  • شهیده بزرگوار در ایام شهادت بی بی حضرت صدیقه هستیم .بما زینبی بودن وفاطمی  رفتن را بیاموز .  همیشه مدیون خون بناحق ریخته شما وشهادت جانسوز شما هستیم.کاش در شهادت بروی منم واز میشد .بحق خانم زهرای اطهر ....
    التماس دعا.
    پاسخ:
    در باغ شهادت را نبندید... به ما بیچارگان زان سو نخندید...
    التماس دعا
    باسلام

    ضمن عرض خسته نباشید و تشکر از تمام عوامل تهیه مستند
    آیا اجازه اکران این مستند را در مدرسه داریم ؟
    پاسخ:
    سلام. مشکلی نیست. در هر محیط دیگه ای هم میتونید اکران داشته باشید.
    بانوی من که در عنفوان جوانی وبرای حفظ حجاب فاطمی وسیره زندگی فاطمی ،بدست  دشمن بی دین با مظلومیتی فاطمی؛ بشهادت رسیده ای ....با نگاه فاطمیت زندگی مرا هم زینبی وفاطمی نما .شب شهادت حضرت مادر؛ تسلیت .
    ما برای اسلام و انقلاب چه گوهرهای نابی را از دست دادیم و همین وظیفه ما را خیلی سنگین میکند ومدیون خون شهدا هستیم الان راحت حجاب داریم و کسی مارا اذیت نمیکند ولی این دختر خانم در آن روز های سخت چه عاشقانه حجاب خود را پاس داشتند وما چه راحت آن را کنار میگذاریم برای راحتی خودمان

    سلام من کتاب راز درخت کاج را خونده ام و  خیلی تحت تاثیر شخصیت زینب   و وقایع تکان دهنده  و نحوه ی شهادت ایشون قرار گرفتم. دلم میخواست با دیدن این مستند  بیشتر در حال و هوای اون حوادث قرار بگیرم، ولی متاسفم از اینکه مستند خیلی بد ساخته شده  وبزرگتربن عیب کار اینه که فضای فیلم اصلا تناسبی با شهر محل زندگی زینب و محل شهادت ایشون نداره!! ظاهرا کارگردان و تهیه کنتده و بقیه عوامل اصلا شاهین شهر را ندیده اند و حتی زحمت یه سرچ گوچیک  را نکشیده اند تا ببینند که شاهین شهر یه شهر جدید هست و حتی یک کوچه قدیمی ندارد مثل اونی که به تصویر کشیدن. اون مسجد ، اون خیابون و کوچه های تنگ و باریک جنوب شهر تهران چکار داره به شاهین شهر که از دهه ۴۰ تماما به سبک یک شهر مدرن ساخته شده با معابر و محلات بسیار زیبا و دلباز ...  لوکیشن کار خیابان سعدی و فرعی های اون ، خیابان فردوسی و مسجد المهدی  بوده و همه سبک جدید ساخته شده و چیزی تو مایه های سعادت آباد یا نارمک هست تا حدودی ... شاهین شهر  کجا و محله بهارستان کجا !!!؟؟؟ خیلی کج سلیقگی به خرج داده شده

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    واقعیت اینه که تیم سازنده مستند در ابتدا بنا نداشتن واقعه اون شب رو بازسازی کنن. اما به طور اتفاقی با دختر خانمی که چهره‌شون شباهت قابل توجه به چهره شهیده زینب کمایی داشت مواجه شدن و تصمیم به تولید این بخش گرفتن. با توجه به این که بودجه ویژه ای برای کار در نظر گرفته نشده بود و امور تولیدی بیشتر بر مبنای رفاقت جلو میرفت تا مناسبات حرفه ای، طبیعتا کیفیت کار هم اونی که باید نشده هرچند فکر نمیکنیم عموم مخاطبها ناراضی بوده باشن. به هر حال نظر شما محترمه و ملاحظاتی که فرمودید با حتی المقدور لحاظ میشد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">